NEJ!

Måste lära mig att säga nej. Jag hatar det verkligen! Vill hjälpa alla med allt, vill se till att alla får det dom vill ha. Därför tog det emot enormt att tacka nej till att göra två pardräkter till Tidaholmstävlingen 30 oktober. Gör ju redan två och så ska jag ju göra en brudklänning nu också. Det börjar dessutom bli dags att börja på de fyra balklänningar som vårens student har att erbjuda mig...
Men ville verkligen sy pardräkterna också. Jag vet att jag inte hinner så det är inte schysst mot tjejerna som behöver dom.
Hmm...

Beställde tygerna till Ebbas och Jennifers dräkt till min pojkväns adress och har nu kommit på att det var ju osmart. Mitt namn står ju inte någonstans här så nu kanske jag inte får någon bekräftelse på att paketet har kommit.
Jobbigt.

Kommentarer
Postat av: elin karlsson

surt, men dom kanske frågar nån i huset :(

2010-10-08 @ 11:01:41
URL: http://elin84.blogspot.com
Postat av: Isabelle

ja det borde ha kommit nåt i veckan men det har varit tyst, så får nog spåra upp allt och försöka hämta ut det utan papper

2010-10-09 @ 14:02:37
URL: http://i22a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0