Headlines



Gruppen headlines från Dansverkstan i Tidaholm kom och bad mig att sy gruppdräkter till dom
Urkul tänkte jag och drog igång!
Här är första dräkten nästan klar, och eftersom det var bråttom att få iaf något klart fort så fixade jag jackorna till dom först
Denna bild är från tävlingen (och hittad på facebook)


grymma tjejerna kom till final!

Nu ska jag bara göra klart handskarna och byxkjolarna också
Fast känner mig lte utbränd nästan, att jobba 90% på cafet och sy dräkter, och sy klänning (se nästa inlägg/inlägget över) och utöver det ta hand om hemmet, relationer och sig själv... Man vill ju gärna ha rena kläder och träna och träffa sin familj. Jaja, det hinns väl med till slut

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0